Płatność:

Po złożeniu zamówienia przyszedł czas na dokonanie płatności. Naszym klientom oferujemy dwie możliwości: przelew bankowy, bezpośrednio na nasze konto albo skorzystanie z PayU. Wyspecjalizowany system bezpieczeństwa, z którego korzystamy, dba o ochronę każdej płatności, zatem nie należy się obawiać jakiś nieprawidłowości.

Koszt dostawy:

Jeśli zamówienie przekracza 30 kg, prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów wysyłki.

Wysyłkę realizujemy w ciągu 1-2 roboczych od złożenia zamówienia. W przypadku zamówień indywidualnych lub braku produktu zamówienia realizujemy do 7 dni roboczych od złożenia zamówienia.

Zwroty:

Jeśli z jakiś przyczyn chcesz zwrócić nasz produkt, musisz pamiętać o kilku istotnych kwestiach. Zwrotu możesz dokonać w terminie 30 dni od daty otrzymania zamówienia. Ponadto produkty muszą być w nienaruszonym stanie – bez śladów użytkowania i z oryginalnymi etykietami.
Sposób działania:
  1. Uzupełnij formularz zwrotu.
  2. Spakuj produkty, dołącz do nich paragon lub fakturę.
  3. Całość wyślij na adres:

    Stretch Polska
    Łukasz Czechowski
    ul. Przy Agorze 20/63
    01-930 Warszawa

Reklamacje:

W naszym sklepie sprzedajemy nowe, pełnowartościowe produkty. Ponosimy jednak wszelką odpowiedzialność za pojawienie się jakichkolwiek wad.

O reklamację można wnosić do 2 lat od daty zakupu.

Co robić?
    1. Wypełnij wniosek – formularz zgłoszenia rekrutacji.
    2. Spakuj produkt i dołącz do niego dowód zakupu w formie paragonu lub faktury.
    3. Odeślij na adres:

      Stretch Polska
      Łukasz Czechowski
      ul. Przy Agorze 20/63
      01-930 Warszawa